Dr. Devran Demir

Hakkımda

Kasım 1980 Derik/ Mardin doğumlu olup bir kız babasıdır.Babasının öğretmen olması nedeniyle
Anadolu’da Sivas, Konya, Yozgat gibi bir çok ilde yaşamış ve ilk öğrenimini Yozgat’ta küçük Bir
köy ilkokulunda babasının eğitimi ile tamamlamıştır. Orta eğitimini Nusaybin’de ve lise eğitimini
okul birincisi olarak kredi sistemle 2,5 yılda tamamlamış ve girdiği sınavlarda yeni açılmış olan
Harran üniversitesi tıp fakültesini kazanmıştır.Sağlığa ve özellikle tıp bilimine merakı ilkokul
yıllarından gelmektedir. Sonrasında atandığı Viranşehir ilçesinde sağlık ocağı idari tabipliği, ilçe
aşı sorumluluğu yapmıştır. Viranşehir in tüm sağlık evleri dahil her köşesini karış karış gezerek
aşılama oranlarının zamanın en üst basamaklarına çıkmasına sağlık ekibi ile büyük katkıları
olmuş ve o dönem çıkan kızamık hastalığı ile ilişkilendirilen sspe hastalığı açısından çalışmalar
yapmıştır. 2006-ekim 2009 arasında Viranşehir devlet hastanesi başhekimliğini yaparak ilçede
sağlık alanında büyük reformların yapılmasına öncülük etmiş ve 200 yataklı hastahanenin ilçeye
kazandırılmasında büyük katkıları olmuştur. Bu dönemler içerisinde valilik ve kaymakamlık
makamlarından 4 adet takdirname ile tevdi edilmiştir.Bu arada girdiği tuş sınavlarında defalarca
Anesteziyoloji ve Reanimasyon, Beyin Cerrahisi, Acil tıp dallarını kazanmıştır. En son girdiği tıp
ta uzmanlık sınavında Dicle üniversitesinde Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları bölümünü kazanmış
ve eğitim kariyerine burda devam etmiştir. Eğitim dönemi boyunca yenidoğan ve hastalıkları ,
bebeklerde ve çocuklarda beslenme problemleri, alerji ve alerjik hastalıklar, çocuklarda göğüs
hastalıkları problemleri ilgi alanları olmuş ve uzmanlık tezini çocuk nefroloji alanında nefrotik
sendrom ve mpv oranı üzerine yapmıştır. Memorial hastanelerinde ve Diyarbakır’da ki bir çok
sağlık kuruluşunda yenidoğan alanında çalışmalar yapmıştır. Eğitim döneminin sonunda
Mecburi hizmet görevini ahde vefa hissiyatı ile kendi Doğum yeri olan Derik ilçesinde
tamamlamıştır. Mecburi hizmetin ardından Manisa ‘ nın Soma ilçesinde maden faciası
sonrasında 21 ay kadar görev yapmış ve çok güzel anılarla ayrılmıştır. 2017 ağustos ayında
İzmir merkezde bulunan Özel SU Hospital ile anlaşmış ve halen aynı hastanede çalışmaya
devam etmektedir.